Sunday, November 1, 2009

Don't Stop 'Til You Get Enough!

  • Lyseblå cowboy skjorte (LEE) og det mega mega lækre sorte bælte har jeg fra min mor (:
  • Den sorte nederdel med lynlåsen ned langs midten, er fra Gina Tricot, og jeg elsker den! (;
  • Hvide blonde top har jeg fået af min mormor..
  • MHHHHH! Jeg tror det næsten er umuligt for mig at beskrive hvor meget jeg bare er helt vild med de her lækre lækre sorte kilehæle med sølvspænder ind fra Dope( som er en genial skobutik, hvor jeg kunne købe ALLE sko) !
  • Armbåndene er alle fra Gina Tricot.. Faktisk kom jeg til at tænke på(efter jeg havde købt dem) at jeg har postet et billed før med Mary kate, hvor hun har et armbånd næsten identisk til det kun med guldnitterne; Tjek her , og se om jeg ikke har ret(;
  • Den meget smukke sølvring med den sorte sten, købte jeg i en slags "ringebod" inde i brunnsgalleri, jeg faldte fuldstændig pladask for den, så jeg måtte købe den..
  • Ørestikkerne er fra Divided, som jeg bare var nød til at eje! Elsker farverne..
  • Jeg tager lige endnu engang indlæget på dansk! Egentlig af mange årsager, men mest af alt fordi det ER søndag og jeg har lavet matematik aflevering hele dagen idag.. Og jeg er en smule smadret! Nå men igår(lørdag) slappede jeg bare af og nød weekenden.. Alt det sjove startede torsdag hvor jeg og og nogle andre piger hyggede og overnattede over ved Pernille aka. Pølle.. Så om fredagen tog jeg hjem rimelig tideligt og skulle derefter ind til Aarhus med min moar og shoppe lidt.. eller det blev egentlig til en del shopping.. Man kan ihvertfald godt sige at der er synket lidt i lønnen(; Så alt i alt har det været en udemærket weekend! Håber også i har haft en udemærket eller måske endag skidegod weekend(;

No comments:

Post a Comment