Thursday, October 29, 2009

Would You Please Play Some Guitar For Me..

  • Forsangeren fra 'Oh Stacy'.. Et band jeg så spille da jeg var inde i Aarhus-festuge med min kusine for et par uger siden.. Jeg håber snart de får lavet en CD.. Deres musik er helt fantastisk godt! (Jeg tror muligvis der ligger nogle live optagelser på youtube..)
  • Sort højtaljet nederdel har jeg lånt af min dejlige mor, den hvide hullede top og det mørkebrune bælte med bronze-lignende nitter(som man jo ikke lige kan se farven på..) har jeg fra min mormor! Så det er faktisk ren vintage..(;
  • Den sorte nederdel med blonder og det sorte talje-nitte bælte fra Gina Tricot er virkelig to musthaves i min gaderobe.. Jeg må virkelig lige til at få det købt! (Løn i morgen..jay!)
  • Sources: dr.dk/p3/, Gina Tricot

No comments:

Post a Comment