Saturday, November 7, 2009

Let Me Kiss You..

  • Sorte jeans leggins ( VILA)
  • Sort og hvid (bredstribet) oversize bluse (Vero Moda)
  • Træ halskæde (secondhand)
  • Super super lækker hvid og blå ternet babydolltop med en stor flot sløjfe på ryggen ( RL BY ) Købt i Carlings.
  • Lørdag! To lige et hurtigt smut i byen og købte lidt musthaves til garderoben.. og endte ud med et rimlig godt køb synes jeg selv(: Jeg havde mine nye stiletter på. Jeg fik en sød kommentar fra en pige som ville høre hvor jeg havde købt dem.. Det altid dejligt at få komplimenter på ens tøj! Udover det har jeg en million lektier jeg skal have lavet, øv bøv! - Jeg er forresten også lige blevet klippet lidt idag( og glattet- som man kan se på billed 1) der røg hele 10 cm af (;
  • Nå men fortsat god lørdag folks!

No comments:

Post a Comment