Monday, November 2, 2009

I Wanna Go To Jamaica !

  • Marilyn Monroe.. Jeg er rimlig meget fan af hende, kan man vidst godt sige! -Jeg ønsker mig faktisk en plakat med hende hvor hun sidder sådan; her (; ( Hvis nogen ved hvor man kan købe en enten magen til eller noget lignende må i meget gerne skrive en kommentar..)
  • Jeg er helt vild med de her to outfits.. Det til venstre er fra; Anywho.cover.dk Det til højre er fra; Afashiontale.dk Som er nogle helt fantastisk inspirerende blogs
  • Så simpelt, men stadig helt vildt smukt..Synes jeg(: -( Source: etc-alltherest.blogspot.com )
  • Så er det mandag igen og vi har trivselsuge i vores skole *baah*.. Jeg startede fx dagen ud med ca 2 timers skak! ( havde ikke regnet med det var SÅ nedern..) men ud over det har dagen været rimlig almindelig.. Arbejde, lektier osv.. (:

No comments:

Post a Comment