Monday, November 16, 2009

Oh well.. You Can't Safe Me Now Anyway..

  • Muligvis et anelse utydeligt billede, men jeg har min nye sorte blonde bluse ( som er en anelse gennemsigtig, så jeg har en anden sort gennemsigtig Dolce&Gabbana tank top under..)
  • Alexa Chung I de udsøgte Acne sko.. Ellers også et super fedt outfit hun har på..Enkelt og klassisk, men med en kant! Elsker det.
  • Acne 'Atacoma' wedge heels. Wubbi Dubbi! DÉ sko der.. hold da op.. Jeg kunne næsten ikke tro min ejne øjne da jeg, i lørdags, så dem i vinduet af en skobutik nede i Vestergade(Aarhus).. det bedste af det hele er, at de er endnu flottere i virkeligheden, og når jeg får penge i overskud, må; RETTELSE skal de købes! Jeg elsker Acne; tøj & sko (: - tror snart jeg vil poste en masse tøj fra brandet (:
  • Super lækre vest fra H&M ( som jeg ikke har penge til lige pt.. øv bøv.. men lønnen kommer snart!)
  • Vintage shorts
  • Mørkeblå Nylonstrømper
  • Sort og hvid stribet oversize bluse fra Vero Moda
  • Jeg håber virkelig VIRKELIG at mit budget i næste månede er til at jeg kan købe den dejlige vamsede vest fra H&M! (ellers bliver jeg simpelthen nød til at tilføje den til min juleseddel..Julen nærmer sig jo! utroligt, men sandt (; )
  • Jeg læste lige på Vogue.co.uk at de her specielle 'Erdem'-solbriller skulle blive et hit til næste sommer.. Jeg synes faktisk de er meget cool, og kunne helt klart også finde på at gå med dem ..( nok bare ikke lige 'Erdem'-modellen.. måske mere et par magen til , til en lidt billigere pris (; )
  • Oj Oj Oj! Min mor to´lige nogle at hendes gamle jakker ned fra loftet! OG HOLD DA OP der er mange jeg kan bruge, lange lækre; både læder og ruskins jakker + en lys beige 'Cottoncoat' jakke i en lang model, med skulderpuder.. Et helt fantastisk syn kan jeg godt fortælle jer! Billeder kommer( når jeg får tid)..
  • Sources: Vogue.co.uk ,intheircloset.com, H&M.dk

No comments:

Post a Comment