Friday, November 13, 2009

My First..My Last...My EVERYTHING!

  • I love Jennifer Lopez.. And her But! mhh.. Maybe because she makes me feel better about my own haha! But she sure is a beauty!
  • Elsker sort og hvid sammen!
  • Super lækker sort tank top med hvide knapper! -(Mhh.. jeg har en der er lidt kortere, men ligner stadig meget dén der!)
  • Læder læder læder.. Jeg elsker læder+ 'læder-look-a-likes' ! Jeg synes bare selv, at læderbukser ikke klæder mig..Jeg må bare have fat i nogle lædershorts istedet! (Hvis du evt. finder nogen på en hjemmeside må du MEGET gerne sende mig et link..(: Tak på forhånd! )
  • Hm.. Jeg har godt nok en skjorte nogenlunde magen til.. men dén der er lidt mere blå idet.. skulle jeg mon købe den! HMMMM!
  • Er helt vild med de lange kjoler og nederdele (som også er rimelige 'hippe' i øjeblikket!) især den her lækre sag.,
  • Er helt vild med Modström's super fede tøj! Jeg tror det er deres butik jeg køber masser masser tøj fra næste gang jeg skal shoppe! Så pas på Modström, her kommer Anja! (;
  • Sources: Modstöm, Google-Jennifer Lopez.
  • Endelig fredag! Hvor har jeg set meget frem til weekenden.. bliver dejligt med lidt afslapning uden Alt for mange lektier.. dog har jeg nogle.. De må og SKAL vente til søndag! - Men inden den endelig afslapning begynder skal jeg vidst lige have vasket lidt af, og muligvis støvsuge hele huset.. øv bøv..Life sucks sometimes!
  • God Weekend til jer alle! //Anja

No comments:

Post a Comment