Sunday, November 29, 2009

I Need A Long, Warm Hug!

  • Smukke smukke Audrey Hepburn, Takket være hende har vi 'den lille sorte' gemt et sted i skabet, alle sammen(eller jeg har da ihvertfald..). -Hvor var hun dog smuk.. Er helt paf!
  • Lidt godt for øjet! Ohh hvor kunne jeg godt tænke mig de tre par stilletter.. Jeg har virkelig en svaghed for sorte sko! Mit næste punkt, på min liste af Sorte-sko-jeg-mangler, står der: Sorte Lak sko-stilletter, og de må meget gerne ligne de lak-sko-stilletter jeg har postet i dag!
  • Nu er det sku søndag igen og jeg har brugt hele dagen (siden klokken 13) ovre ved Pølle, for at lave fremlæggelse til imorgen *Arrrg*- lidt sent, jeg ved det- og jeg håber den bringer os op på ihvertfald et 7 tal! Men nu må vi se.. Udover travlheden idag, var jeg igår(lørdag), inde og se Julefrokosten sammen med min far og brormand- den var lidt skuffende, men udemærket..- JEG SÅ UFFE HOLM! :D.. Nå men før vi tog ind og så filmen, rundede vi lige sunset og fik lidt mad, så det var ganske udemærket lørdag! -Håber også i har haft en god weekend alle sammen! (:
  • Hov forresten.. Her er lige 'Dagens sang' som jeg har lyttet på hele dagen, imens jeg har lavet fremlæggelse(;- Elsker den- !

No comments:

Post a Comment