Saturday, October 24, 2009

'Oh I Love Your Style, It's So Unique'..

  • Et lille digt jeg fandt som passede overraskende godt på mig(: Jeg bliver inspireret af alt og alle; mennesker jeg ser på gaden eller i butikker etc. og self. også veninder og venner..
  • Outfitet i midten er klart mit ynglings, er helt vild med de lyse højtaljede bukser..Så lækre!
  • De to super lækre billeder over teksten her, har jeg taget fra en helt vildt inspirerende blog, som i kan tjekke; her . Begge billeder er fra Bodkinbrooklyn spring and summer collections.
  • Jeg elsker den her kollektion! helt extremt lækre designs som jeg bare vil have fingrene i, men desværre er mit budget ikke helt enig med mig, så jeg med nøjes med inspirationen.. Den er skam også helt i top. Jeg synes ikke lige jeg ville ligge alle billederne ud af kollektionen, men det betyder bestemt ikke at jeg ikke kan lide den ,Tværtimod! Hele kollektionen og alle de andre fra Bodkinbrooklyn er helt fantastiske! Jeg vil helt klart anbefale at tjekke siden ud(:

No comments:

Post a Comment