Sunday, October 4, 2009

Vote For Me!

  • En meget smuk Tina Chow! - Elsker de røde læber sammen med det mørke hår! (Jeg har igen overvejet at farve mit eget.. Men jeg er så meget i tvivl! HELP ME!)
  • Source:Forums.thefashionspot.com
  • Jeg føler lige for at tage dagens indlæg på dansk.. Måske er det bare fordi det er søndag og jeg ikke lige orker at tænke på engelsk! Dagen idag har egentlig været hyggelig taget i betrækning af, at det ER søndag..Nå men jeg sov dejlig længe ( til ved en 12 tiden mener jeg..) efter jeg lige var vågnet lidt kiggede jeg lidt på mors gamle smykker og fandt en masse dejlige ringe og øreringe.( bla. nogen med sorte sten *HiHi*) Jeg endte ud med en del inde fra mors gemmer.. Så det var lækkert nok!- Jeg har taget nogen billeder af ringene og jeg regner med jeg også tager nogen af de andre smykker( jeg orkede ikke lige at tage billeder af alle de ting jeg fandt-men de kommer..Bare ikke lige idag *dovenskab*) Nå men efter det, gik turen til min elskede mormor hvor der ventede kaffe og kage *Mhhh* (Kokos kage).. Der var også en lille uventet 'overraskelse'.. Min mormor havde nemlig fundet et mørkebrunt læderbælte med runde guldnitter frem som hun lige ville høre om jeg kunne bruge + to par stiletter, et par grønne og et par beige(billeder kommer.. en anden dag) og det er jo så der hvor man tænker *Hvor er det skønt at have en mormor der var hip i sin tid*! Hvad minder mig om min mor havde lige tre lækre uldtrøjer hun havde "glemt" at vise mig (alle tre fra 80'erne) så det var lækkert hun lige gjorde det, for jeg kan bruge dem alle sammen!-Love you mom! Men da vi så kom hjem overfra mormor fik jeg lige ordnet lidt på værelset og beundret mit nye 'Gina Tricot' tøj (som jeg har lagt billeder ind af..) "høhø" .. *Strækker mig* Jeg tror jeg vil ud og ha noget icecreeeeaaaam og ind og se 'Forbrydelsen' med mor og farmand og hygge mig med det og et varmt tæppe *Mmh*
  • Godnat allesammen og sov lækkert i nat!
  • Kram Fra en doven Anja!

No comments:

Post a Comment