Wednesday, October 28, 2009

; Michael Jackson - Dangerous..!

  • Måske skulle jeg få mit hår klippet som Mary Kate's ?.. Faldt lige over det her vildt lækre billede inde på deres blog( Olsensanonymous) Elsker farverne, tøjet og især de lækre solbriller Ashley er iført..
  • Faldet pladask for denne extremt flotte halskæde..Men desværre var den udsolgt ): Men måske er jeg heldig at finde noget lignende et andet sted..Who knows(:
  • Elsker Elsker Elsker bare de her outfits! Hold op hvor kunne jeg bare springe i det hele.. Det er alle nogen jeg ville gå med og har noget der ligner noget at det.. Det fede ved det er at tre af outfit'sene..(hehe) er vintage tøj!.. Se mere af det smukke tøj; her.
  • Så blev det onsdag igen.. Min elskede mavedans er desværre aflyst idag, øv bøv-jeg må bare øve lidt extra hjemme.. Udover det kommer der jo Desperate Housewives i aften! -Det blir skønt med lidt drama..
  • Sources: Olsensanonymous, Shopcuffs.com

No comments:

Post a Comment