Friday, January 22, 2010

Tears tends to make you sad, but hey, it's just water, so be happy!

Fredag(aften), på dansk, for en gang skyld, men det sker når man ikke orker den store selvudfodring.. og det sker af og til.. for mig.. Nå, ja men jeg har brugt aftenen på at kigge lidt rundt på nogle interessante hjemmesider. Blandt andet faldt jeg over et engelsk online magasin, lidt ligesom det danske(Fashionista by Costume). Magasinet har bare et lidt mystisk navn(synes jeg), nemlig I Love Fake , som er lidt mystisk fordi: plejer man ikke at søge originalitet, frem for falskhed? hmm.. et lille mysterium, jeg kan side og tænke lidt over.. Ud over det rundede jeg lige UrbanOutfitters, som iøvrigt er en skøn side med en masse lækkert tøj! jeg tror( nu jeg tænker over det) at jeg har en kobolt blå trenchcoat fra UrbanOutfitters hængende ude på knagen i gangen.. den må jeg hellere hive frem når det bliver lidt varmere i vejret (: Nå men jeg må vidst videre til næste station: den varme seng med varm te, og mit trofaste fjernsyn med tilhørende fjernbetjening, hvor er livet dog herligt (: God fredag!// Anja
  • Altså! Hvor er jeg blevet vild med blomstret mønster!, jeg skal vidst købe mig en nederdel med noget blomsterprint! SNART! hihi

No comments:

Post a Comment