Sunday, January 17, 2010

Vintage Is The Bomb!

  • I'm crazy about those cute little cupcake bowls.. You can actually remove the top so it becomes at little candy bowl! So awesome.. I should have bought one.. But I didn't! Shame on me.. (I'll buy it very soon! in baby green.. hihi)
  • Me in Collage, i'm wearing:
  • Gina Tricot highwaisted jeans
  • White vintage shirt-blouse
  • Black Dope wedges
  • Btw, I bought the black phobia jacket, It's sooo gorgeous, and the quality is incredible.. Love it!
  • I loved the fabric of the black and silver dress, but sadly, the shape wasn't good on me..
  • Pic 2 are all vintage..
  • Gorgeous gorgeous beige highwaisted Gerry Weber skirt, It has been my mothers(:
  • Black lace blouse(Vila)
  • Light grey vintage blazer
  • Another new blouse.(Modström) Black and white dots and stribes on a straight line. The fabric is A M A Z I N G.. it's so comfy to wear!
  • I bought a few other things, yesterday when I was in Aarhus with my Mother(: Today I went to a christening, and served some food.. I earned 66 euro(500 dkr)! Happy happy! Well I hope you all had a great weekend// Anja.

6 comments:

  1. Hej
    - hvor her du set de der cupcakes nogen ?? hvilken butik ??

    ReplyDelete
  2. Hej (:
    De er fra Søstrene Grene
    // Anja

    ReplyDelete
  3. Hej :)
    Hvor jeg dog elsker den der bluse med sløjfen!! Hvor finder du alt dit vintage??

    ReplyDelete
  4. Hej (:

    Jeg er skam også rigtig glad for den!

    Jeg er så heldig at have en mor, der var rigtig hip i sin tid,og hun har gemt en hel del tøj fra slut 70 og 80'erne.
    Så mest får jeg det af hende, men jeg tror sikkert også godt du kan finde noget enten i din egen mors eller måske nogle af dine bedstemødres gemmere, det har jeg ihvertfald haft en del held med.
    Jeg håber du kan bruge mine 'råd' til noget fornuftigt (:

    //Anja

    ReplyDelete
  5. Mange tak! Og i lige måde,
    jeg ville ønske jeg havde dit hår (:

    ReplyDelete