Sunday, December 6, 2009

Smoke Me..

  • Dagens køb! - Jeg kunne ikke lige finde de to øverste items på nettet, så jeg var nødt til lige at tage et billed af dem (;
  • Øverst til venstre: Sort 'slim fit' kjole med lynlås ned langs midten. Bagsiden er rigtig flot, der er en dyb udskæring men istedet for bar hud er der gennemsigtige blonder! Den er så så lækker! ( Brand: Saints&Mortals)
  • Øverst til højre: Sort og hvidmønstret top, med dyb udskæring. (Brand: Divided)
  • Nederst til venstre: Sort tee med frynser på skuldrende (Brand: Monki)
  • Nederst til højre: Sorte højtaljede jeans (Brand: gina tricot)
  • Så blev det søndag!-igen- og den har sku været god!.. dagen startede tidligt, blev vækket halv ti, fordi jeg skulle ovre til brunch ved min mormor og nogle andre familiemedlemmer, og det var super hyggeligt! Efter brunch'en tog mig og min mor ind til byen og jeg fik shoppet en del (se overstående) og en del julegaver, mangler dog stadig at købe et par stykker! Men alt i alt har det været en ganske glimrende søndag! Hov forresten, jeg har jo også fået en adventsgave! ( nogle stribede leggins, en fin lille håndcreme og noget and gøjl jeg ikke lige kan huske ) // Anja (:

No comments:

Post a Comment