Sunday, December 20, 2009

Right Next To The Right One..

  • Forsangeren for bandet Oh Stacy.. Jeg håber at de, i den snareste fremtid udgiver en cd, som jeg kan købe! AHHH! Han synger så eminent godt at man tror det er løgn
source
  • Liiige præcis hvad jeg mangler! Gimme gimme.. Nasty Gal!
  • Hold da op hvor er tiden bare gået hurtigt det sidste halve år! nu er det bare jul om fire dage! hvad sker der!?- jeg kan ikke følge med.. Nå men jeg fik idag, lige skrevet min danske stil om reklamer, og den blev da meget god(synes jeg selv, men nu må vi se hvad karakteren viser!).. Jeg mangler dog lige at lave noget fysik og engelsk til imorgen, men det må blive senere jeg laver det.. Btw.. Jeg havde lige glemt hvor meget jeg elsker Tim Christensens musik! Gud hvor er det bare dejligt at høre på!, især disse to: Right Next To The Right One and Superior .. Love..

No comments:

Post a Comment