Thursday, December 10, 2009

I Dare To Dream About The Unreachable..

source
  • Johnny Depp! Han er og bliver en true hottie, ihvertfald i mine øjne, haps haps!
source
  • Jeg elsker, elsker, elsker! bare, bare/synlige rygge, som fx de to overstående, super lækre bluser.. Den af dem med blonderne, minder rigtig meget om den ryg, der er på min nye sorte Saints&Mortals kjole, på min vises der bare lidt mere bar ryg. (:
  • Så er der endelig kommet et 'online magazine' , nemlig Fashionista by costume. Testen ovenfor, tog jeg inde på siden og jeg er meget smigret over, at blive sammenlignet med Alexa Chung(som er en af mine største modeikoner). Jeg synes beskrivelsen passer rigtig godt med min stil! *fabulous* (:
  • Jeg har haft en LAANG træls dag idag og jeg orker ikke en fløjtende fis lige nu! Men én ting er godt nemlig at det er fredag imorgen. Jeg skal nemlig til julefrokost sammen med min dejlige klasse, og jeg skal have medister med, huhu.. (; Nå men i må også have en god fredag imorgen! // Anja.

No comments:

Post a Comment