Monday, February 1, 2010

Fuck this, fuck that.. Peace!

  • Ovenfor er et billede af, et godt gammelt dansk kvindeband: One Two, jeg er helt syg med deres musik! Det er ren tilfredstillelse at høre og synge med på.. Jeg har lavet en lille liste over nogle af de mange sange, jeg hører mest for tiden. Det er mest nogle gamle 70'er 80'er sange, men der er vidst også et par fra Veto (; *hm hm* nå men here we go! (håber i kan lide nogle af de mange (; )
  • Fortunate Son - Creedence Clearwater Reviva
  • Sittin in the balcony - Eddie Cochran
  • Hvide Løgne - One Two
  • Det er sent nu - One Two
  • Midt i en drøm - One Two
  • Can't Get Enough - Keni Burke
  • Ain't No Love In The Heart Of The City - Bobby Blue Bland
  • Take me out - Franz Ferdinand
  • Herfra hvor vi står - Skousen & Ingemann
  • Cannibal - Veto
  • Get Down On It - Kool & the gang
  • "Chanel er en piges bedste ven" det er jeg i hvertfald blevet mere og mere overbevist om! Jeg tror ikke på der findes noget som helst, tøj, sko, parfumer, solbriller etc. der bæger brandet: Chanel, som jeg ikke er helt syg for at få fingrene i( b.la de smukke sko ovenfor)! Men desværre ejer jeg kun en sølle parfume ( Coco Chanel Mademoiselle) fra det udsøgte mærke! *Suk* Men jeg regner med, jeg måske vil finde en lille Chanel gadget når jeg snart skal over til København! (:
  • Rip it! I love it!

No comments:

Post a Comment